نامه ای برای سی سال بعد

سادات خانوم و آقا سیدش

نامه ای برای سی سال بعد

سادات خانوم و آقا سیدش

۳۰
مرداد ۹۴

باز هم پاییزی دیگر.


 باز هم سالی دیگر.

باز هم تولدی دیگر.

 این به معنای این است که باز هم پیرتر شدم.

شکسته تر شدم.

غمها و غصه های بیشتری را به شانه میکشم  به چیزهای بیشتری فکر میکنم.

باز هم بیشتر در این دنیای کثیف غرق میشوم

بدون این که حتی ذره ای به تو نزدیک تر شده باشم

فقط و فقط از تو دور شده ام.

هر سال دور تر از پارسال

پاییزی دیگر آمده آبان ماهی دیگر

پاییزی شاد و عذاب آور

و من در فکر بیست و چند پاییز قبلی

و در اندیشه و محاسبه ی فاصله ام از تو

خدایا 

مرا جذب کن

بیشتر و بیشتر

نگذار آن کودک معصوم به گرگی بی رحم و وحشی تبدیل شود.

به گرگی شبیه تمام گرگ هایی که هر روزه میبینم و عذاب میکشم

خدایا

به تو محتاجم

--------------------------------------------------------------------------------

نمیدونم 26 ساله شدم یا 27 ساله شایدم 28 ساله

هیچ ابایی ندارم از اینکه سنمو بگم برخلاف خیلیا!

یه شب تاریک و سرد پاییزی دختر کوچولویی بدنیا اومد که تاریخ

تولدش از همون اول زندگیش تقلبی شد بواسطه آشناهایی

که پدر تو اداره ثبت احوال داشت و تمایل پدر و مادر به اینکه تاریخ تولد بچشون

نیمه اول سال باشه که بخاطر 2 ماه دیر متولد شدن(!) یکسال عقب نیفته.

و از اون زمان بود که یه تاریخ تولد قلابی شد همراه من تو لحظه لحظه زندگی!

همه اون روز تقلبی بهم تبریک میگن و کادو میدن (!) حتی همراه اول !

اونوقته که تو شب تولد واقعیم تنهام خیلی تنها...فقط خودم میدونم تولدمه و خودم

یه جورایی غم انگیزه،حس آدمی رو دارم که یه شب ظلمانی تو جنگل گم شده

تنهایی محض همراه با ترس و وحشت از تنهایی.

امشبم اومدم تولدمو به خودم تبریک بگم ولی قبل از خودم یه دوست که جداً نمیدونم

از کجا فهمیده امشب تولد منه برام sms تبریک تولد فرستاد درست ساعت 00:00

این یعنی به یادم بوده و برنامه ریزی کرده و درست سر ساعتی که تاریخ عوض

میشه پیام فرستاده.

اونم نه یه دونه بلکه 4 تا...حقیقتا در اوج ناراحتی و بغض(نمیدونم چرا برعکس

همه آدما که روز تولدشون خوشجالن و میگن و میخندن چرا من روز تولدم غمگینم

و بغض گلومو میگیره) خوشحال شدم.

پیش دستی کرد و قبل از خودم بهم تبریک گفت.

 

امشب شب تولدمه نمیدونم 26 ساله شدم یا 27 ساله شایدم 28 ساله!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۰
فرفر سادات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی