نامه ای برای سی سال بعد

سادات خانوم و آقا سیدش

نامه ای برای سی سال بعد

سادات خانوم و آقا سیدش

۰۱
شهریور ۹۴

دیدین وقتی یکی میمیره اسمشو میذارن رو بچه تازه بدنیا اومدشون تا

اسمش برای همیشه بمونه؟

منم با پریدن وبلاگ قبلی برای اینکه نامش جاودانه بمونه دوباره یه وبلاگ

با همون نام قبلی به دنیا آوردم

تمام دلنوشته های دوست داشتنی یکسال اخیر دوران مجردیم با خرابی

بلاگفای لعنتی نابود شدن...نوشته هایی که برای هر کدوم کلی وقت

گذاشته بودم...گاهی یه پست نوشتنم 2-3 ساعت طول میکشید تا اون

چیزی که دوس دارم از آب در بیاد و با خوندن پستای وبلاگم به حال و هوای

همون روزا میرفتم و خاطراتی که نوشته بودم جلوی چشمم می اومد...

دردناک و غیر قابل باور بود مرگ وبلاگ قبلیم ولی از اونجایی که آدمی

نیستم که زیاد تو حالت غم و افسردگی بمونم و عقیده دارم زندگی در جریانه

پس باید از لحظه لحظش لذت برد و شاد بود ، آستین همت بالا زده و یک

فرفری دات بلاگ دیگه به دنیای مجازی اضافه کردم.

این یکی البته با قبلی یه تفاوت اساسی داره... وبلاگ قبلی یه وب تهنایی

بود که فقط خودم بودم و خودم ولی این یکی ... 

بله فرفر هم در کوزه افتاد و عاشق شد دلش سُر خورد و زندگیش دو نفره

شد...آخرای بهار سال یکهزار و سیصد و نود و چهار شاهزاده رویاهاش اومد

توی زندگیش و با اومدنش همه چیو قشنگ کرد و دل فرفر رو برد

پس این یکی وبلاگ دیگه یه وب تهنایی نیس...یه وبلاگ دو نفره اس که قراره

دفترچه خاطراتمون بشه برای سی سال بعد ... "نامه ای برای سی سال بعد "

این یکی وبمم میشه جایی برای ثبت خاطرات خوب و نا خوب زندگیمون و روزای

خوش دوران نامزدی و بعدش .

خدایا بازم به توکل نام اعظمت...خودت هوامونو داشته باش همونجوری که

از اولش تا الان حواست بهمون بوده

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱
فرفر سادات

نظرات  (۵)

سلاممممممممممممممم فرفر جوووووووووون.
کجایی تو دخترررررررررر؟؟؟؟؟
مبارکا باشهههههههههههههه.
نباید تا حالا از خودت یه خبری میدادی!!!!!
خعلی بیمعرفتی دختررررررررررررر.
دیگه نمیشه روت حساب کردددددددد اصن.اونوقتا که مجرد بودی بیمعرفت بودی وای به حالا که متاهل شدی
بالاخره شاهزاده رویاهات پیدا شد.
از صمیم قلبم برات آرزوی خوشبختی میکنم عزیزم 
به هرحال خوشحالم از اینکه خوشحالی.
پاسخ:
وااااااااااااای خاتونم بخدا نمیدونی چقددددددددددد ذوقیده شدم وبمو باز کردم و نظرتو دیدم
سلام خانووووومی...خوبی؟ تو هم نتونستی دوری از بلاگفا رو تحمل کنی
من بی معرفت نیستم ولی اینـــــــــــــــــــقد از دست این بلاگفای عوضی عصبانیم که قصد داشتم دیگه هیچوقت نیام اینجا
بعد تازه همش بفکرت بودم ولی آدرس وبتو یادم نبودکلا یه دوره عصبانیت همراه با افسردگی پریدن وبم و گم کردن دوستام طی کردم تا بالاخره با خودم کنار اومدم
ولی الان خعلی خوشحالیده شدم که پیدات کردم
و مرسی بابت دعای خوشگلت
ایشالا با عاقا سیدم بیاییم عروسیت
سلاااااااااااااااااااااام فرفر جونم
خوش اومدی عزیزممممممممممممممممممم.
من خعلی دنبالت گشتیدم.دیروزم ییهو اسم وبت رو زدم و دیدم تو بیان وب زدی من اونجام برات پیام گذاشتم.اولش گفتم نکنه فرفر ما نیس ولی شک کردم و برات پیام گذاشتم.بعد ییهو اسمت رو توو بلاگفا سرچ کردم و دیدم بعلههههههههههههههههه برگشتی به خونت.
و کلی هم خبرای خوب خوب داری برامون
عزیزم خعلی خوشحال شدم که دنیات رنگی رنگی شده و مخاطب خاص و همیشگیت رو پیدا کردی
پاسخ:
سلام خاتونکممممممممم
عاره این مدت هی داشتم با خودم میریختم و میپیموندم که برم یه جای دیگه که باز بلای بلاگفا سرم نیاد ولی انگاری محیط بقیه سرویس دهنده ها برام غریبه و باهاشون ارتباط برقرار نمیکنم
این شد که دوباره از نو شرو کردم ولی احتمالا یه بک آپ از نوشته هام بگیرم واسه اتفاقات احتمالی آینده.

خبرای خوب
ایشالا خبرای خوب از طرف تو هم بزودی بشنوم
دیگه مجردی بسه ، پاشو بند و بساطتو جم کن بیا این طرف
یعنی اومدم که بگم اخره همه با معرفتام :)
اول تبریک بابت تاهل و بعد تبریک و تسلیت به همسر گرامی .. حقیقتش فکر نمیکردم شما هم متاهل بشی .. ببین دو ماه بلاگفا تعطیل شد دل به زندگی دادی رفتی سر خونه زندگیت دفعه بعد که بلاگفا ترکید احتمالن مادر میشی :)
ارزو خوشبختی میکنم و امیدوارم یه ارتباط رسمی و هدقمند در کار باشه انشاا.. دوستی و حالا نامزدیم میام خواستگاری و این حرفها نباشه .. 
بابت نوشته هات ناراحت نباش من یه وبلاگی داشتم خاطرات تموم روزهای سختم و نبودن اون عزیزی که دوستش داشتم داخلش بود هروقت خیلی حالم بد بود خوندنش ارومم میکرد اما کل پستاش از بین رفت .. زندگیه دیگه باید به از دست دادن چیزای مهم عادت کرد .. 
راستی منو که یادت میاد ؟ خخخ
پاسخ:
وااااااااااای ببین کی اینجاس...خوش اومدی با معرفت.
خعلی مچکر تبریکتو میپذیرم در مورد تسلیت به همسری هم داداش کوچیکه خودمم باهات هم عقیده اس
نه قضیه من مربوط به قطع شدن بلاگفا نمیشه...قبلش فرفر افتاده بود توی تله
تازه هی می اومدم ببینم کی بلاگفا درست میشه و یه کم از نامزدی من و همسر بگذره(که یه وخ با خوندن دیوونه بازیام منصرف نشه از انتخابش) تا وبمو رونمایی کنم که عاقا سید بفهمه چه دختر شیطونی انتخاب کرده هی بلاگفا بازی درآورد...آخرشم که ویران شد و یه سری خرابه و زاغه ازش موند !
عــــــــــــــــــه چرا بهم نمی اومد مزدوج بشم؟دختر به این خانومی ...کدبانویی...اصن یه کلام زن زندگیم
بابا رابطه رسمی و جدیه والّا....ینی تو یه درصد فک کن من اهل روابط غیر رسمی و مورد دار و اینا باشم...اصن به گروه خونیم نمیخوره اونجور روابطحالا بعدا طی پست های مفصل از خواستگاری و ترس ها و استرس ها و بداخلاقی های فرفر و ... بصورت مفصل مینویسم
راستی دوست با معرفت من وب جدید نزدی احیانا؟زندگیه عخشیتون چطوره؟کلا همه چی خوبه؟رو به راهی؟رو به رشدی؟
میشناسمت؟؟؟سوال بس بجایی بود...الان که فک میکنم میبینم انگاری یه جایی دیدمت...قیافت یه کم آشنا میزنه...بیا جلوتر ببینم یادم میاد 
ولی تا جایی که یادم میاد قبلنا آخر اسمت یه سه نخطه میزدی... 
اینجوری ===> حــ...
خدا نکشتت چه عسک باهالی گذاشتیدی خخخخخخخخخخخخخخ
خدا شوما رو واسه عاقاتون ،عاقاتونم واس شوما حفظ کنه.
ولی دیگه شورشودرنیاری یه وخت
پاسخ:
عاقامون خوشتیپه نه؟ ببین با کت شلوار و اون ژست خوشگلش چه با جذبه و خوشتیپ شده

فدای تو...همیشه از این دعاهای خوشگل بکنی...عاقا دار بشی برات دعا کنم...ستاره بچینی...بوس بوس

خاتووووون؟؟؟ اصن به من میخوره؟؟؟؟؟ یه فرفر مأخوذ به حیا اصن امکان شورشو در آوردن نیس
فرفر مگه ازدواج کردی؟ کی ؟ کجا؟ پس چرا من نفهمیدم. 

مبارک باشه عزیزم.
پاسخ:
با اجازه پدر مادرم و بزرگترا و اهالی دنیای مجازی بعــــــــــله :))

البته شما هم دعوتید ;)

مرسی خانوووووووم...از وضعیت تو هم زیاد اطلاعی ندارم که دعای خیر برات بکنم ... لو نمیدی که :))

فقط میگم ایشالااااااااا همیشه شاد باشی و ایام بکام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی