نامه ای برای سی سال بعد

سادات خانوم و آقا سیدش

نامه ای برای سی سال بعد

سادات خانوم و آقا سیدش

۲۷
تیر ۹۴


 گفتگوی شازده کوچولو با روباه فوق العادس

 اونجایی که شازده کوچولو به روباه میگه بیا با هم بازی کنیم و روباه میگه

 نمیتونم باهات بازی کنم چون اهلیم نکردن !

 شازده کوچولو با تعجب میپرسه اهلی کردن ینی چی؟

 و روباه میگه اهلی کردن ینی ایجاد علاقه کردن

 و براش توضیح میده که اگه منو اهلی کنی هر دوتامون به هم احتیاج پیدا میکنیم

 تو واسه من میون همه عالم یه موجود یگانه میشی و من واسه تو .

 میگه که اگه منو اهلی کنی انگار زندگیمو چراغونی کردی ، اونوقته که صدای پات

 با صدای پای بقیه فرق میکنه و میشه یه نوای عاشقونه...اونوقته که حتی 

 با دیدن گندمزار یاد موهای طلاییت می افتم و ...


 همه اینا مقدمه بود که بگم دلم لغزیدهblushing...که دارم دنیا رو قشنگتر میبینم و همه چی

 رنگی رنگی شده...کسی وارد زندگیم شده که دلامون اهلی همدیگه شدهlove struck...حس

 قشنگ " مــــــــــا " شدن...حس از خودت گذشتن برای شاد کردن کسیکه قراره همه

 زندگیت بشه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۷
فرفر سادات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی