نامه ای برای سی سال بعد

سادات خانوم و آقا سیدش

نامه ای برای سی سال بعد

سادات خانوم و آقا سیدش

۰۱
شهریور ۹۴

اوج احساسی شدن همسر وختیه که به سادات خانومش میگه "گل من"

بعله تا اینجاش همه چی قشنگ و رمانتیک و پروانه ایه...و بح بح بابت این همسر

با احساسات نابش

ولی نکته اینجاس که چه گلی؟ گل رز مثلا؟ گل همیشه بهار؟ گل بنفشه؟

اطلسی؟مریم؟نرگس؟ داوودی؟ سوسن؟سنبل؟ میخک؟

نخیـــــــــــــــــر...منم اوایل مثه شما سخت در اشتباه بودم

ولی بعد ها کاشف عمل اومد دیدم که بعله منظور همسر از گل ،

گل زیبا و خوشبو و نرم و لطیف و دوست داشتنیه کاکتوسه

کاکتوووووووووووووووووس؟ (با لحن جناب خان البته)

بعله و اینگونه بود که فرفر سادات شدن کاکتوس همسر

ولی ایشون از عواقب این تشبیهشون خبر ندارن که کسی

نمیتونه به کاکتوس نزدیک بشه و از این حرفا ....

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱
فرفر سادات

نظرات  (۸)

کاکتوس خیلی خوشکله منم عاشقشمD-:
پاسخ:
منم الان که فک میکنم دوسش دارم :))
اولممممممممممممممم  خخخخخخخ
سلااااام فرفر.کوچیدی پسسسسسسسس.
من که اصلا تو بیان راحت نبودم.باز بلاگ اسکای بهتر بود.
کاکتوس خخخخخخخخ کاکتووووس خخخخخخخخخخخ.
آخ آخخخخخخخخ خدا به دادش برسهههههه همچین یهویی
لابااا خب چیکار داری ایشون کاکتوس رو دوس داره.والاااا.چه گیرای الکی میدی هااااا فرفرررررر.
حساس نشو حساس نشو
پاسخ:
نخیر نیستی :))
سلام خانووووم...اوهوم خشم فرفر دامن بلاگفا رو گرفت.
راستشو بگم؟منم زیاد با اینجا حال نمیکنم :( اما میگن از خصوصیات آدمیزاد اینه که به شرایط عادت میکنه
اما من که هنوز اینجا غریبی میکنم.
خدا به دادش برسه رو خوب اومدی...پس گرفتی که عواقبش چیه :)) ;)
سلام
الهی شکر نمردیم و فهمیدیم این فرفر خانوم در اصل فرزانه خانوم هستن ..
امیدوارم کنار همسرت خوشبخت و شاد باشی همیشه ..
خواهر منم داره ازدواج میکنه ماه دیگه عقدش هست ..
و اگه جویای حال من باشین باید بگم منم همچنان داغوووووووووووووووووونم .. واسم دعا کن سادات خانوم خواهر گلم ..

پاسخ:
سلام
سر یه اشتباه بود وگرنه قرار نبود رو نمایی بشه :D
ایشالا خواهرت خوشبخت و عاقبت به خیر بشه
تو چرا داغونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه نگفتی اوضاع رو به راهه و همه چی اوکیه؟؟؟؟
ایشالا به هرچی دوس داری و به صلاحته برسی

vahaaaay jarie azizam ezdevaj kardiiiii?

delaaaaaaam tangideeee barat...

 bad az modat ha umadam weblog

پاسخ:
اوخی♥
منم دلم برات تنگولیده بود واقعنکی
عاره جاری جونم...مزدوجیده شدم
اما چرا هر وخ میرم خونه مادر شوهرم اینا اونجا نیستی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۳۱ لبخنــــツ ـــد
سلام فرزانه جان چرا نیستی؟
دلم برات تنگ شده :(((
پاسخ:
سلامٌ علیکم و رحمة الله و برکاته
عه وا...حالا چرا گریه؟؟؟ اشکاتو پاک کن ببین من اینجام :))
خب اینم یه ابراز محبته دیگه
همراه با شیطنت ;)
پاسخ:
عــــــــــــه شیطنت؟؟؟؟؟ ;)
اینجوریاس؟خب منم ابراز محبت شیطنت آمیز میکنما ;)
۱۶ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۱ خاتون بانو
سلام. نمیایی؟
پاسخ:
سلام
اومدم :D
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۴ خاتون بانو
سلام فرفر.
چقدر دلم هوای تو و نوشتنت رو کرد یهویی.
البته یهویی یهویی هم که نه .هروقت چشمم به لینکام می افته یادت میکنم.
چه روزایی بود.
گاهی بنویس بیشورررر.یعنی تو انقدرررررررر پایبند زندگی بودی و ما خبر نداشتیم.
دلم برای نوشتنت تنگ شده خیلییییییی زیاد.
پاسخ:
سلام خاتووووووووون
اصن من یک زن متعهدی هستم که نگو :))
دیگه فک کنم زود زود بیام به لطف و یاری ایزد منان ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی