نامه ای برای سی سال بعد

سادات خانوم و آقا سیدش

نامه ای برای سی سال بعد

سادات خانوم و آقا سیدش

۳۱
مرداد ۹۴

یه پست پر و پیمون عکسی را با فرفر همراه باشید...این شما و این

 

هنرمندانگی های فرفر خانوم

در بادی امر عکسای حیاط بهاریمون

درخت هلوی فسقلیمون که پارسال کلی هلو داد

لالــــــــــــــــــــه ها

و اینم عکس دسته جمعیشون که واسه پارساله

اینقد سیبای خوشمزه ای بودن

پت و مت خمیری من که همه چیش کار خودمه حتی میز و صندلیش

باز تو همون فاز خمیر ایـــــــــــــــــــــــن عکس هم ببینید

اسکندر و دوس دخترششکلک زیباساز-varoone.ir و عروسک بی چشم و روی من (عاقا خب

چشم و ابرو کشیدن سختهاصن من از بچگی تو نقاشی کشیدن میلنگیدم)

خرگوش کپلیم که یه روز توی تلویزیون آموزششو دیدم و سریع دست

بکار ساختنش شدم

وَ

کاکتوسای روی میزم

اینم یه دسته جمعی دیگه

سنجد هفت سینمون و گوشواره های فرفر ساخت

و اونام کیف پول و کیف موبایل نمدی و پیکسل های خوجمل نمدی

و اون گله هم باز یه بار تلویزیون یاد داد که بطری نوشابه درست میشه

و اینـــــــــــــــک بقیه کارهای نمدی فرفر

ایشون آقای میکی موس هستن

که داداش بزرگه زحمت کشیدن الگوهاشو کشید و برش و دوختشم با فرفر بود

ایشونم رو میزمه...پیشم وایساده الان...سلام به همتون میرسونه

(بای بای کن واسه بچه ها)

این خانوم گاوه هم درست نکرده از پیشم پر کشید و رفت

الان تو اتاق النا خانومه

و پاپوش ها و کش موی جیگیلی من

 

خب حالا باز بریم سراغ گل و گیاه

عاقا ما یه مامان داریم عاشق گل و بلبل و سنبل...اصن بطرز فجیعی ها

هرجای خونه رو نگاه کنی محاله گل پیدا نکنی...رفته بودن مکه با ذوق و

شوق زنگ میزدیم بهشون بعد از اینکه جواب سلام میداد میگفت فرفر جون

حواست به گلا هس؟(در گوشی بگم که میدونست من زیاد خوشم نمیاد

از رسیدگی به گل و گلدون)

ایناهاش اینم گلاش البته این فقط یه گوشه از گلاس

بیشتر از 50 نوع گل داره

از این همه فقط من دوتاشو دوس دارم یکیش این جیگمــــــــلی یکی

دیگش هم اون که لونه پرنده روشه.

و اما یه نوستالژی و یه چیزی که باهاش کلی خاطره برام تداعی میشه

یه گلدون سبــــــز خوشگله که با فوت آقاجون و بسته شدن در خونشون

برای همیشه از تو اتاقش برداشتم و واقعا هم دوسش دارم 

اوووووف خسته شدم از بس عکس آپلود کردم

پس بریم سراغ دو تا عکس انرژی زا

اسفناج ملوان زبل اولی

اسفناج ملوان زبل دومی

هرچند بعدها گفتن اون اسفناج نبوده و نمیدونم کرمی جوآنا نمیدونم مارمولکی

جوآنا نمیدونم ماری جوآنا نمیدونم چی چی جوآنا بوده اما ما با همون دید مثبت

کودکانه اسفناج فرض میکنیم مثلا

عاقا من یادمه سر گرفتن هردوتای این عکسا مورد عنایت خونواده قرار گرفتم

خونواده گرامی گشنــــــــــــه، منم وایساده بودم غذا تزئین میکردم و عکس میگرفتم

هیچی دیگه بذارید نگم آخرش چی شد وگرنه دلتون کباب میشه واسه مظلومیتم

یه دونه دیگه از ظلم هایی که در حق من شد اینجــــــــــــــــــــا  بود

عاقا من به کی بگم زحمت درست کردن اینو من کشیدم ولی به اسم داداش

بزرگه سند خوردحالا ایشونم یه ذره کمک کرده بودا ولی فقط یه ذره

اصن بیخیال بهش فک میکنم اعصابم له میشه!

اما ایــــــــــــن  یکیو دیگه خودش درست کرد ..البته دوتان

که روی هر کدوم از این کوزه ها یه مصراع از یه بیت حافظ نوشته شده

صفر تا صدش هم کار خودش بود ...بسیار هم شیک و خوشگل و چشم نواز شدن.

یه دونه دیگه از کاراش هم صندوقچه ای بود که به من هدیه داده شد

اینام 4 تاس که پارسال هفت سین رو توش چیدم

و اما چند تا دیگه از هنرهای خودم و بعدشم شما رو بخیر و ما را به سلامت

هنربندی شماره یک

هنربندی شماره دو

هنربندی شماره سه

هنربندی شماره چهار

هنربندی شماره پنج

سبد حنای طاووسه رو واسه حنابندون پسرداییم درست کردم همش هم با حنا درست

یه نمونه دیگه از کارای حنام هم چند پست قبل گذاشتم ^_^

 

خب دیگه کم کم به لحظات ملکوتی خداحافظی نزدیک میشیم ولی فقط یه نکته رو

یادآور بشم که جرأت دارید یکی از این لینکا رو باز کنید تا هرچی ویروسه بریزه رو کامپیوتر

یا گوشیتون

 

و من الله التوفیق

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۱
فرفر سادات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی