نامه ای برای سی سال بعد

سادات خانوم و آقا سیدش

نامه ای برای سی سال بعد

سادات خانوم و آقا سیدش

۳۱
مرداد ۹۴

طرف به مامانش میگه مامان دیشب خواب دیدم کفتارا به خونمون حمله کرده بودن ، مامانش

میگه تعبیرش اینه که امشب عمه هات میخوان بیان خونمون

هیچی دیگه مام دیشب عمه ها و عمو اینا مهمونمون بودن خیلی خوش گذشت...من عاشق

مهمونم و علی الخصوص مهمونای این مدلی که پایه بگو و بخند و شوخی و مسخره بازی

باشن...از مهمونای عصا قورت داده که مجبوری خیلی رسمی باهاشون برخورد کنی خوشم

نمیاد...خلاصه اینکه دیشب خیلـــــــــــــــــــــــــــی خوش گذشت...خدا این دور همی ها و

شادی ها را هیچوقت ازمون نگیره ایشالا:angel2:

نشستیم انواع بازی های پاسور (حکم ، بلوف، seven dirty , ...) رو بازی کردیم و عای چسبید 

و در همین اثنا بود که من به این نتیجه رسیدم که شاهزاده سوار بر اسب سفیدم حتما باید

حکم بلد باشه و شطرنج ایضاً..اَهم و مهم که کردم دیدم 3 تا معیار بیشتر ندارم واسه ازدواج

1. حکم بلد باشه

2. شطرنج هم

3. کچل باشه ( کچل خوشتیپ هاااااااااا نه از اون کچل چندشا)

تموم !!

به معیارای خودتون بخندین مگه خنده دارن این معیارا؟

خب خودمم میدونم خیلی کم توقعم

اصلا یادم نمیاد از کی و چجوری شطرنج و حکم رو یاد گرفتم اما یادمه خیلی فسقلی

بودم ، حتی مدرسه هم نمیرفتم که مینشستم با بابایی شطرنج بازیمیکردم ، بابا از

اول بازی وزیر و دو تا رخ هاشو میذاشت بالا و بازی میکردیم و هرچنددور یه بار میذاشت

من برنده بشم که از شطرنج دلزده نشم و اینگونه بود که شدم شطرنج باز.کم کم یه بازیایی

هم اختراع کردیم از جمله بچه های خوجستون و شطرنج تلنگری و پرش شطرنج 

در مورد حکم  فقط خاطرات حکم بازی کردن خوابگاه تو ذهنم پررنگه...شبایی که تا

ساعت 4 - 5 صبح مینشستیم حکم میزدیم و همش هم مدال طلای قهرمانی به گردن من

و یارم آویخته میشد...اصن باخت تو کارم نبوده و نیست

خلاصه اینکه دیشب بعد از یه عالمه بازی ، ورقا رو کنار گذاشتیم شروع کردیم فال گرفتن که

اسم همسر آینده هر کدوممون چی میشه

واسه من علیرضا در اومد...هم اکنون نیازمند یاری سبزتان برای یافتن علیرضای واقعی هستیم

 

اینم دستای خوشگل من و دو تا دختر عمه ها به اضافه یه دختر عمه عکاس منهای یه

دختر عمه که چند ماه پیش عروسی کرد و از مجمع دیوانگان رفت.

 

 

 

+ ضدفرفری کجایی؟ چرا نیستی؟ زنده ای عایا؟در سلامتی کامل بسر میبیری؟ هو؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۱
فرفر سادات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی