نامه ای برای سی سال بعد

سادات خانوم و آقا سیدش

نامه ای برای سی سال بعد

سادات خانوم و آقا سیدش

۳۰
مرداد ۹۴

این کامنت خاتون عزیزمه در خصوص غیب شدن من بعد از پست قبلی

 

توجـــــــــــــــــــــــــــه توجــــــــــــــــــــــــــــــــه
به اطلاع کلیه دوستان میرسانم:
26آبان دختر پاییزی به نام فرفر گم گشته.
از یابنده تقاضا داریم اگر از وی اطلاعی دارن ما را از نگرانی در آورن و باعث آسودگی خاطرما شوند.
بدین وسیله اعلام میدارم مژدگانی نیز در قبال این کمک به ما به شما اعطا خواهد شد.
باشد که همی رستگار شویم.

دختر پاییزی خودت رو بر ما بنمایان

------------------------------------------------------------

من به خود می بالم که در این عصر یخی و در این ظلمت باروت و فساد دوستانی

دارم که دلشان چون آب زلال است... و قلبشان آینه خورشید...

------------------------------------------------------------

 مدتیه باز خر درونم شورش کرده و بدقلق شده

بخاطر همینه کم پیدام...ولی از همه دوستام ممنونم که با کامنتاشون بهم روحیه میدن

عاشقتونم

نظراتتون مدتی پیش من امانت ، ایشالا وقتی حالم بهتر شد با حوصله به تک تکشون

جواب میدم و لطفتونو جبران میکنم.

برام دعا کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۰
فرفر سادات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی